مشکل زنان
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 236621
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 76
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 89
بازدید سال : 2218
بازدید کلی : 236621
مشکل زنان


     در موقع عادت ماهانه نبايد حمام کرد چون باعث کيست تخمدان ، موهاي زائد ،جوش صورت ، نازايي ، سرطان دهانه رحم و پستان و عقب و جلو افتادن عادات ماهانه مي شود .
     خداوند لوله ادرار را بالاي لوله عادت ماهانه قرارداده که به طور طبيعي موقع ادرار کردن لوله رحم ضد عفوني شود و ميکروب داخل نشود . در موقع عادت ماهانه نبايد بعد از ادرار خود را شست چون آب براي زخم  ضرر دارد و عوارضي که گفتيم پيش مي آيد.
     از دلايل نامنظم بودن عادت ماهانه عصبي شدن و فعاليت زياد مي تواند باشد . براي نامنظمي عادت ماهانه مقداري اسفند را بعد از شستن چند شب و در هر شب يک قاشق توي دهن ريخته و با آب غورت مي دهيم . اسفند پريود را مثل ساعت منظم مي کند . براي در مان عفونت زنانه عسل طبيعي اصل نه عسل کارخانه اي را با يک سرنگ 20 سي سي ابتدا نوک سرنگ را مي شکنيم درب آن را از پشت باز مي کنيم و پر از عسل مي کنيم و شب قبل از خواب به هر شکل که امکان دارد به خود از پايين داخل رحم تزريق مي کنيم . بعد از سه شب عفونت کاملا خوب مي شود . شکلات هم باعث کيست تخمدان مي شود . (در بعضي کتابها توت مار براي يائسگي مفيد ذکر شده است .
     با آب ميوه هم مي توان لکه بيني خانم ها در آخر ماه و خانم هاي يائسه را درمان کرد . آب هويج يک ليوان + يک قاشق عسل . کساني که خونريزي شديد دارند و بايد رحم را درآورند روزي سه نوبت بخورند خوب مي شوند سير و پياز نمي خورد آب زياد نمي خورد و ترشي جات بجز ليموترش نخورد . اسفرزه هم براي ناراحتي زنان خوب است .
افتادگي رحم و مثانه
     يکي از دلايل افتادگي رحم و مثانه يبوست است . پس اگر يبوست برطرف شد رحم و مثانه به جاي خود برمي گردد . بهترين روش ، روش پاکسازي رژيم 15 روزه است . با اين روش مي توان بيماري هاي زير را درمان کرد . 1-کوليت  2- افتادگي رحم و مثانه  3- بيماري هاي هورموني مثل کم کاري و پرکاري تيروئيد  4- کساني که مي خواهند در يک ماه 8 تا 10 کيلو وزن کم کنند نشاط پيدا مي کنند ، ناراحتي پوستي بر طرف مي شود ، ريزش مو بر طرف مي شود و چهره شادابي پيدا مي کنند آرامش خاطر پيدا مي کنند ، احساس سبکي مي کنند خواب راحتي پيدا مي کنند . 
درد پريود ودانه خربزه
     دانه خربزه هم براي خانم هايي که طبع سرد دارند و رحم آنها از سرما درد مي گيرد و دچار درد  شديد مي شود دانه خربزه را خشک کرده و آسياب کنند و يک قاشق آن را در ليوان ريخته ، مقداري آب روي آن ريخته و با عسل بخورند ناراحتي رحم (درد پريود) از بين مي رود . براي جدا کردن دانه و پوشال همه با هم وقتي خشک شد آن را داخل مخلوط کن مي ريزيد و آن را ميکس مي کنيد سپس آن را الک مي کنيد . پوست بالا مي آيد و مغز آن از الک عبور مي کند .
 ناراحتي کليوي و عفونت و درد پريود
     يک قاشق پونه کوهي و آويشن شيرازي را با دو ليوان آب جوش به مدت نيم ساعت دم کرده وبا عسل مي خوريم . گياه مليس ، لاوان را نيز مي توان به همين روش دم کرد



تعداد بازدید از این مطلب: 513
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود